لمینت متحرک دندان داروخانه دو ترو اسمایل فک اسنپ آن اسمایل اصفهان قم کرج تبریز عید 1402

لمینت متحرک دندان داروخانه دو ترو اسمایل فک اسنپ آن اسمایل اصفهان قم کرج تبریز عید 1402

خرید اینترنتی شو اسمایل موقت کامپوزیت سیار روکش پلاک اسنپ آن اسمایل ترو اسمایل داروخانه درب منزل محل کار

خرید اینترنتی پستی مانتو زنانه لاغر اندام چهار سایز مختلف مانتو تابستانه بهاری پاییزی بلند زنانه طرح ترمه دوخته شده از بهترین پارچه الیاف پنبه است که مناسب ترین پوشش برای فصل تابستان و گرما و حتی پاییز است.

خرید اینترنتی پستی مانتو زنانه لاغر اندام چهار سایز مختلف

 

مشخصات مانتو تابستانه ترمه فروشگاه ستاره شرق : - جنس پارچه به کار رفته : پارچه 100% پنبه مناسب فصل تابستان و گرما - کیفیت دوخت  بسیار بسیار بالا - درجه بندی کیفیت کالا : درجه یک - رنگ بندی : زرد - سایزبندی : ارائه شده در چهار سایز 38 - 40 - 42 - 44 - تولید شده در ایران توسط مجرب ترین طراحان لباس و کار آزموده ترین خیاطان

ین مانتو با طراحی شکیل و سنتی ایرانی تولید شده است که تنوع و زیبایی خاصی را به شما هدیه می کند. در طراحی این مانتو از طرح های بسیار زیبای نقوش ایرانی استفاده شده که زیبایی این پوشش را دو چندان می کند.

این مانتو در رنگ زدر و چهار سایز (38، 40، 42 و 44) تولید شده است که در هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر خود را انتخاب کنید.  برای خرید مانتو ترمه رنگ زرد  پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید. 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mahnaz ? تاريخ: چهار شنبه 17 دی 1393برچسب:, ? موضوع: <-CategoryName-> ?